Afhalen van Producten
Indien u producten wilt afhalen vragen wij u vriendelijk om vooraf de producten online te bestellen en online af te rekenen. Dit voorkomt wachttijden en de facturatie en het eventueel bestellen en/of verzamelen van producten gaat geheel geautomatiseerd. U ontvangt automatisch een e-mail wanneer de bestelling klaar staat om afgehaald te worden. Wanneer het product(en) in ons magazijn op voorraad zijn is afhalen uiteraard mogelijk, echter kan het zijn dat niet alle gewenste producten op één locatie liggen en eerst verzameld moeten worden alvorens het geheel kan worden afgehaald. Het afhalen van producten duurt hierdoor vaak langer dan wanneer wij het direct vanuit een magazijnpunt aan u versturen. Houdt u hier aub rekening mee wanneer u iets wilt afhalen. Middels intern transport is onderlinge levering meerdere keren per week mogelijk alleen geeft dit nog geen garantie op levering in diezelfde week. Bent u niet in de gelegenheid om online te bestellen of wilt u eerst de producten bekijken of meer informatie en advies? Neemt u dan ook contact met ons op, wij maken graag een afspraak met u voor een gedegen uitleg en een eventuele demonstratie.
Producten Direct leverbaar
In onze webwinkels maken wij gebruik van verschillende leverstatussen, wanneer een product op Direct leverbaar staat wil dit niet altijd automatisch zeggen dat het ook direct af te halen is in ons magazijn in Roosendaal/Oud-Gastel. Na uw online bestelling en nadat u een e-mail (Afhaalbevestiging) heeft ontvangen liggen de producten in ons magazijn voor u klaar, u kunt dan tijdens onze openingstijden langskomen voor het ophalen van de bestelling. In sommige gevallen is het ook mogelijk om op één van onze andere opslagpunten een onderdeel op te halen, dit kan dan alleen als het onderdeel online is besteld en al is betaald. Wilt u hier gebruik van maken dan kan dit in overleg geregeld worden.
Afhalen zonder online bestelling en betaling
Het kwam geregeld voor (meerdere keren per week) dat er ook producten telefonisch en/of per e-mail werden besteld voor afhalen, maar dat de klant vervolgens niet langskwam en ook niet reageerde op telefoon of e-mail met als resultaat; hoge interne kosten en (over)voorraad van producten die meestal na langere tijd in de uitverkoop moeten waardoor het niet rendabel te krijgen is. Wij zijn een servicegerichte onderneming die het de klanten graag makkelijk maakt en meerdere verzend en afhaalopties wil aanbieden alleen moet dit uiteraard wel rendabel te houden zijn. Om die reden hebben wij enkele jaren geleden besloten om deze manier van bestellen uit te sluiten, wij vragen hiervoor uw begrip. Bent u niet in de gelegenheid om online te bestellen, neemt u dan vooraf even contact met ons op voor de beschikbaarheid, indien wij de gewenste producten in Roosendaal/Oud-Gastel op voorraad hebben liggen dan kunt u uiteraard langskomen en per PIN of gepast Contant betalen, dit geeft geen extra kosten en is een service die we u graag aanbieden.
Afhalen na online bestelling en betaling
Het komt ook geregeld voor dat er na een online bestelling en betaling de producten niet worden afgehaald en wekenlang blijven liggen. Dertig (30) dagen nadat er een afhaal-bevestiging is verzonden vervalt de ophaalmogelijkheid en gaat het product opnieuw de verkoop in of wordt deze retour gezonden aan ons magazijn of aan onze leverancier. Wij willen u vriendelijk vragen om na een afhaalbevestiging de bestelling ook zo snel als mogelijk op te komen halen. Mocht het zo zijn dat u om welke reden dan ook het niet binnen deze 30 dagen kunt afhalen (vakantie, feestdagen enz) dan vernemen wij dit graag van u en kan deze termijn kosteloos verlengt worden of kan het product alsnog verzonden worden.